Рекламации

Съгласно чл. 55, ал. 1 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина да се откаже от получената стока в срок на 14 дни от датата на получаване на стоката. В този случай търговеца е длъжен да възстанови на потребителя в пълен размер заплатените от него суми не по-късно от 30 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите. Сумите се възстановяват по банкова сметка на клиента.

 


Потребителят е длъжен да съхранява получените от търговеца стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката и без да има аромати. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия съгласно Закона за защита на потребителите. Търговеца има право да откаже връщането на продукт, съобразно действащото законодателство.

 


В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиента го връща за сметка на магазина и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на търговеца. При връщане на закупена стока транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват.

 


1. Връщане

1.1 Продукт, закупен от електронен магазин HoodStyle.Bg може да бъде върнат до 14 дни след получаването му, съгласно чл. 55, ал. 1 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП)
Върнатият продукт трябва да бъде в безупречен търговски вид - цялостна опаковка, с всички налични етикети, да не е носен, да няма аромати по него, да не е пран, да не е гладен.

 


- Връщането на продукт трябва да е чрез куриерска фирма Еконт.

- Разходите по доставката са за сметка на клиента, без наложен платеж. Стойността на продукта се изплаща чрез банков превод.
- В куриерският плик на фирма Еконт трябва артикула/-ите да пътува заедно с коректно попълнена банкова сметка, по която ще се осъществи връщането на сумата, равна на стойността на продукта. Също така банковата ви сметка може да ни изпратите електронната ни поща sales @ hoodstyle.bg


- Сумата по стойността на поръчаните артикули (без сумата, която сте заплатили за доставка при получаването на поръчката си) ще ви бъде изплатена в срок не по-късно от 30 дни по банкова сметка, която сте ни предоставили при връщането на продукта или на електронната ни поща sales @ hoodstyle.bg

Към попълване на форумляра, от тук

 



2. Подмяна

2.1 Продукт закупен от електронен магазин Hoodstyle.bg може да бъде заменен до 14 дни след получаването му.
Продуктът, за да може да се подмени, трябва да бъде в цялостна опаковка, с всички налични етикети, да не е носен, да няма аромати по него, да не е пран, да не е гладен.

2.2 Какво трябва да се направи, за да може да бъде подменен продукт, закупен от Hoodstyle.bg :

- Да се спазят правилата по под точка 1.1

- Преди да предприемете подмяна на продукт, трябва да поискате това да се случи, след като се свържете с нас чрез формата за контакт.

- След като потвърдим подмяната да премине към нейното осъществяване, Потребителя трябва да върне продукта/-ите до адрес на фирмата

Към попълване на форумляра, от тук

Адрес за връщане :

До офис на Еконт : Гр. Плевен, Офис Еконт - Васил Левски

Адрес за връщане с друга куриерска фирма: Гр. Плевен, Ул. ''Луковит'' - 3, Ет.3, Офис: 306А

Получател : Станислава Петрова телефон : +359 883 69 69 70  

 


*Забележка : Ако клиент не поеме за своя сметка куриерските услуги за връщане на продукт, то сумата ще бъде удържана при въстановяване по банков път.

Последна актуализация : 13.09.2015 г.